سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! بی گمان ما اهل بیت، درهای حکمت و نورهای در ظلمت و روشنی امّتها هستیم [امام علی علیه السلام]

باتیستوتا . رونالدیینهو . اندر تیکر . تریبپلچ

 
 
جادوگر بارسلونا(شنبه 85 دی 30 ساعت 8:26 عصر )

                                  . جادوگر بارسلونا.

هنوز چند ماهی از انتخاب بحث برانگیز کاناوارو به عنوان بهترین بازیکن اروپا و سقوط شدید اعتبار توپ طلای فرانتس فوتبال که اعتراض و شگفتی بسیاری از صاحبان عقیده و سبک در جهان فوتبال را بر انگیخت، نمی گذرد که اتفاقی مشابه برای عنوان مرد سال فوتبال جهان فیفا می افتد.
به راستی چه کسی می تواند بدون چندین دقیقه تامل و خارج شدن از شوک این خبر، باور کند که بازیکنی چون کاناوارو مرد سال فوتبال جهان شده باشد؟

بدون تردید تمام کسانی که بازی های بارسلونا در طی حداقل دو سال گذشته را دنبال کرده باشند، (چه از هوادار و غیر هوادار) بارها و بارها و بارها جادوی جادوگر بارسا را دیده اند و بی اختیار لب به تحسین گشوده اند. جادویی که بارسا را در کسب 5 عنوان قهرمانی (دو عنوان قهرمانی لالیگا، یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و دو عنوان قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا) در طی دو سال اخیر به طور عمده یاری کرده است.


حال سوال این است: به ازای کدام جادوگری، به ازای کدام نمایش خارق العاده، به کدام دلیل منطقی بازیکنانی چون کاناوارو و زیدان در رده ای بالاتر از جادوگر قرار می گیرند؟
کدام عقل سلیم می تواند این سوال ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دارد و به روندی منطقی برسد؟
بی شک هیچ کس!


اما آنچه روشن است، نزد هر فوتبالدوست واقعی، جادوگر دنیای فوتبال، کسی نیست جز رونالدینیو! کسی که به مانند او در کل تاریخ فوتبال به عدد انگشتان دست نبوده است، نه کسانی که بهتر از آنها صدها نمونه بوده و هست و با فشارهای مختلف این عنوان را غصب می نمایند!


» روح الله و محمد علوی
»» نظرات دیگران ( نظر)

 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 10505  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «